Als u als hulpverlener in gesprek bent met cliënten die in een lastige financiële situatie zitten en dringend kleding, schoenen en/of speelgoed nodig hebben, staan we klaar om u te helpen. Ook als u alleen een babypakket wilt aanvragen, horen we dat graag.
De cliënt waarvoor u een bezoek aan de kledingbank wilt regelen, moet wonen in de regio Rivierenland.
-
Om als hulpverlener een bezoek aan onze kledingbank te regelen, moet u zich eerst registreren als "Doorverwijzer". Vul hiervoor het Formulier Aanmelding Doorverwijzer in. Zodra u geregistreerd bent, krijgt u van ons een Persoonlijke Code. Deze code kunt u telkens opnieuw gebruiken wanneer u een bezoek wilt regelen (dit is dus een eenmalige stap).
-
Let op: de screening door hulpverleners is niet meer nodig. We vertrouwen erop dat u als hulpverlener die naar ons doorverwijst, goed kunt inschatten of iemand onze hulp nodig heeft, omdat u direct contact hebt met de cliënten. Daarom hoeft de screening vanaf nu niet meer gedaan te worden.
-
U kunt nu een bezoek aan de kledingbank aanvragen. Klik hier voor het aanvraagformulier. Kies in het formulier de optie "Ik ben een hulpverlener die namens een cliënt een aanvraag doet". Vul eerst uw eigen gegevens en de Persoonlijke Code in, en daarna de gegevens van de cliënt.
Nadat u het aanvraagformulier hebt ingevuld, controleren we de gegevens. Daarna ontvangt de cliënt (en u in kopie) per e-mail een uitnodiging om een bezoek te brengen aan de kledingbank en kleding uit te zoeken.